• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Cash2you, samma som Cashbuddy?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Glöm det

Har samma villkor som dig fast att min inkomst har ökat ca 80 000 brutto se senaste året/lånet.
Har lån hos Cashbuddy får inte lån hos deras kompis
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
ok, när fick du lånet då? innan din inkomst höjdes eller efter? jag har 360000 i bruttoinkomst
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
ringer dom upp arbetsgivaren? blir det en förfrågan hos uc? jag har rätt många förfrågningar och ganska mycket skulder men även en hyfsat bra inkomst, tror ni det är möjligt att få lån hos dom?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Cash2you

Hur lång tid tar det att få besked efter att man ansökt med hjälp av bank-id?
Får man då det via skriftligt besked i brevlådan eller sker det någon kontakt med email?
Hur länge får man vänta på pengar på kontot, om man ansökt via bank-id och naturligtvis blivit godkänd?
Tack om någon vill svara
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Tog 3 dagar tror jag...enkelt att få, jag är utförsäkrad och hade inga problem att få lån där.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Det är INTE samma företag. Jag har lån hos båda. Jag skickade in låneansökan på fredagen, godkände med mitt bankid. Pengarna satt på kontot redan på Måndagen.
 

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
397
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
Samma ägare

Bägge bolagen har samma ledamöter i styrelsen
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp